Haemme toimistoasiantuntijaa

Haemme innostunutta ja kehitysorientoitunutta toimistoasiantuntijaa pysyvään työsuhteeseen osaksi hyväntuulista ja -henkistä toimistohenkilöstöämme. Voit olla kokenut hallinnon ammattilainen tai juuri valmistunut alan lupaus. Arvostamme omatoimisuutta ja yhteistyötaitoja. Työ on kokoaikainen ja toimistomme sijaitsee kauniissa merenrantakaupungissa Kristiinankaupungissa.


Keskisimmät tehtäväsi ovat:
- asiakaspalvelu,
- asiakas- sekä RAKE-rekistereiden ylläpito,
- avainpalveluvastaava (vapaa-ajan asuntojen lukolliset poltettavan jätteen astiat),
- toissijainen reskontran vastuuhenkilö,
- laskutus,
- kotisivujen päivittäminen ja ylläpito

Työkieliäsi ovat suomi ja ruotsi, molempien kielten täydellinen hallitseminen ei ole pakollista, meille riittää, että olet valmis ja uskallat kommunikoida molemmilla kielillä. Tässä tehtävässä asenne ratkaisee. Ei haittaa, vaikka osa tehtävistä on sinulle uusia - me koulutamme kyllä sinulle tarvittavat tiedot ja taidot. Hae rohkeasti!

Lisätietoja antaa MicaelaBergvik, 040 010 1430 ja Ari Nurkkala, 044 493 8618
sähköposti etunimi.sukunimi@botniarosk.fi

Työ alkaa 01.07.2024 neljän kuukauden koeajalla. Palkkaus AVAINTES palkkaryhmä TOB (Muut toimisto- ja palvelualan ammattitehtävät/AvainTES) peruspalkka 2022,83 €/kk ja mahdolliset henkilökohtaiset lisät enintään 15 % peruspalkasta ja kokemuslisä enintään 10 %.

Hakuaika pidennetty 30.6.2024 asti!

Lähetä meille hakemuksesi sekä ansioluettelosi suomen- tai ruotsinkielellä osoitteeseen rekry@botniarosk.fi

SVFIEN
© 2024 Oy Botniarosk Ab. All right reserved.
Web design by KeKu Design